duminică, 7 septembrie 2008

cum să faci din căcat bici



asta e ultima reclamă la frutti fresh. oamenii ăştia vor să se dea peste cap şi să facă băutura să pară trendy, fancy. te pomeneşti că o să vezi în frigiderul marilor cluburi sticle de frutti fresh. imaginea mea despre băuturica asta e extrem de bine conturată. cînd mă gîndesc la frutti fresh văd copii descuţi murdari la gură. copii cu burta goală atît la propriu cît şi la figurat. văd discoteca de la ţară. văd praf şi foamete. văd mahala şi prost gust. văd tabelul lui mendeleev şi epruvete.

acum ce vor nenii ăştia, să rivalizeze cu fanta?
mai ştiţi vorba aia cu "decît codaş la oraş...". se aplică perfect

şi eu am băut la viaţa mea litri buni de pişulică d-ăsta. eu eram mic. el era ieftin.

4 comentarii:

Anonim spunea...

Azi am ales sa nu fiu prost, na.Mie imi place reclama.E chiar ok.Nu e vina ei ca produsul lasa de dorit.

Anonim spunea...

hei, si mie imi place reclama desi.. sunt deacord ca produsul e.. bleah.
apropo, ai vazut ultima reclama de la orange? (nu aia de la prepay)nu ti se pare ca prea seamana cu asta de la frutti fresh? e oarecum o varianta mai lunga si mai proasta a ei

Anonim spunea...

pe tine te-a facut mata intr-o "epruveta" de pepsi?

Monstru Marin spunea...

m-ai făcut. am greşit şi regret. plang.