vineri, 19 septembrie 2008

gaura neagră din painea titan

am cumpărat o pîine de la titan şi m-am trezit ca mai multe felii sînt găurite pe mijloc. la început am fost trist. pe urmă am început să caut explicaţii.

#1. era gaura neagră produsă de Large Hadron Collider

#2. un şoricel şi-a săpat tunnel

#3. din cîte ştiu eu ăştia de la titan fac şi covrigi. probabil o gaură dintr-un covrig a vrut să evadeze şi s-a ascuns în pîinea mea.

Cu această ocazie lansez şi un extramegasuperconcurs. găsiţi şi voi o explicaţie şi primiţi una din feliie găurite. Atenţie! Premiile se acordă în limita stocului disponibil. Am doar 10-11 felii.

succes!

2 comentarii:

Anonim spunea...

Si din nou, aleg sa nu fie prost.Painea, fiind de genul feminin, mi se pare natural sa aiba o gaura.

Monstru Marin spunea...

felicitări! ai cîştigat o felie. din păcate premiul nu poate fi acrdat pentru ca l-a mîncat frate-miu. :(