miercuri, 15 octombrie 2008

am coborât milităria din pod



avem aici o reclamă care îndeamnă flăcăii neamului să să înroleaze în armata româniei. cred că a fost gândită şi produsă de nişte soldaţi. de ce? pentru că arată şi se aude ca un cwr.

ideea centrală e următoarea: "fă-te bă soldat! or să moară prinţesele după tine şi o să obţii admiraţia şi respectul tuturor boşorogilor din sat". de ce încercăm noi să copiem armata sua, aia în care orice marin (nu monstru', soladatu' ăla de elită) este văzut ca un erou naţional. la noi, soladtu'are o imagine de lăbar camuflat care execută comenzi şi atât.

dacă tati o să-mi citească blogu', o să mă mut cu chirie. a lucrat şi el în armată cam două vieţi d-ale mele. şi când te gîndeşti că visul lui era să mă facă purtător de şapcă şi pantalon cu dungă. uff.

Niciun comentariu: