sâmbătă, 18 octombrie 2008

mulţi ani trăiască!

în urmă cu fix un an lua fiinţă monstrumarin. blogul născut din dragostea părinţilor săi pentru sex. 317 posturi în 365 de zile. aproape unu pe zi. impresionant. lacrimogen. neogen. izopren.

timp de un an de zile nimeni nu a ştiut că adresa blogului meu reprezintă un nume propriu (Monstru) şi un prenume şi mai propriu, foarte comun (Marin). rămîneţi alături de noi pentru alte dezvăluiri incendiare!

în primul rînd vreau să îmi mulţumesc mie însumi. păcat că nu pot să mă pup pe obraji. ajung cu limba doar pînă în colţu gurii. în al doilea rînd vreau să mulţumesc întregii echipe redacţionale, stafului tehnic, producătorului, metrorex, primăriei sectorului 2 şi nu în ultimul rînd sponsorului nostru. a, şi cititorilor mei fără de care m-aş fi simţit ca un ... (şi aici urmează o superbă metaforă care să-i sensibilizeze pă guzgani) ca un ... (nu îmi vine nimic) ... ca un cur nagîţ fără pene.

că tot e ediţie de colecţie vă pot oferi, gratis, cîte un cd cu drivere de la un calculator vechi.


aştept urările voastre. hai, ungeti-mă pe suflet!

11 comentarii:

Anonim spunea...

hai la multi ani marine! sa ne mai scrii din cand in cand (dar nu asa des) si sa dai de baut. adresa mea e http://icelynn.wordpress.com :))
P.S. reclama e nemascata... numai sa nu mi-o maschezi tu :P

Anonim spunea...

partea asta cu unsu' m-a pus cel mai tare pe ganduri

Monstru Marin spunea...

corina, esti pă interes :))

parioare, am zis pe suflet, nu pe spate, deşi ambele sunt la fel de late. pam pam.

Anonim spunea...

To my favorite blogger:
La mai mare - la mai multe!

Anonim spunea...

Aleg a nu fi prost. Din nou.
La o tastatură cât mai uzată.

Anonim spunea...

să-ţi trăiască!

Jul spunea...

La multi ani, Monstruleeeee!

Sepukku spunea...

cu ocazia implinirii unei primaveri iti urez un sincer la multi ani!

Monstru Marin spunea...

va mulţumesc din inimă. sunteţi dulci ca strugurii culeşi tîrziu.

Anonim spunea...

Strugurii culeşi târziu sunt şi mucegăiţi.

madalina spunea...

stiu pe cineva care isi poate pune limba pe nas. :P