joi, 9 octombrie 2008

cum să-ţi ameninţi copilu'

post dedicat tuturor mămicilor.
unui copiul nu-i poţi spune ce ai pe suflet. cand plange fără oprire, nu-l ameninţi că-i scoţi maţele pe gură dacă nu tace. altfel o să ajungă violent, şi cand se face mare iţi dă în cap. copii trebuie ameninţaţi în moduri paşnice.

azi am auzit două replici de la două mămici.

o fetiţă de 2-3 pangea isteric. mă-sa: "dacă nu taci, te las aici". fetiţa a tăcut instant.
un băieţel de 3-4 ani ţipa că vrea în leagăn. mă-sa: "taci că te bag în coşu ăla de gunoi". băieţelu' n-a mai vrut în leagăn.

şi brusc am realizat că nu mai sunt copil. daca mama mi-ar zice că mă lasă undeva sau că mă aruncă la coşul de gunoi nu m-aş speria. nu m-aş speria nici dacă m-ar ameninţa că-mi scoate maţele pe gură. m-am maturizat.

Niciun comentariu: