vineri, 10 octombrie 2008

felaţie la picior de lemn

pantaZzi-- A: eram la ora de romana si m-am dus la profesor sa`i zic ca am citit o poveste unde un barbat ia zis unei fete sa`i faca o "felatzie" si l-am intrebat domnule profesor ce e aia felatzie ... si vine una din spate "STIU EU STIU EU" si profu ii zice "POI DAK TU PRACTICI ASTA" si aia cik "EU NU FAC MUIE"

pantaZzi-- A: si s-a dus omu
pantaZzi-- A: A LUAT dictionaru
pantaZzi-- A: si le-a aratat lu astia
pantaZzi-- A: ce inseamna
pantaZzi-- A: FELATIE
pantaZzi-- A: si acum 2 seri pe mess o intreb pe una
pantaZzi-- A: auzi
pantaZzi-- A: mam lovit la baschet
pantaZzi-- A: imi faci si mie o felatzie
pantaZzi-- A: sa`mi treaca
pantaZzi-- A: si cik
pantaZzi-- A: nam cum iti fac maine..
pantaZzi-- A: poate trece
pantaZzi-- A: ea credea sa`mi maseze degetu

Un comentariu:

Anonim spunea...

ce handicapat esti, pisa-m-as pe pletele tale de homosexual