duminică, 12 octombrie 2008

nu am avut chef ieri

ieri nu am avut chef să scriu pe blog. a fost ziua mea liberă şi m-am gîndit să scot maximum din ea. aveam un chef nubun să nu scriu. m-am logat pe blog şi m-am holbat la pătratu' ăsta în care scrii.
m-am simţit nemaipomenit. mafefic. puternic. infantil. nu am scris pentru că am vrut să nu scriu. ci nu pentru că nu am vrut să scriu. se auzeau tot felul de voci de la diferite personaje din capul meu, după cum urmează:

-hai puiule, scrie şi tu ceva
-nu!
-te rog eu frumos
-vreau să nu scriu
-da în viaţă nu trebuie să faci doar ce vrei
-am zis nu
-mă supăr pe tine
-nu, nu şi nu
-nenea, scrii şi matale ceva?
-nu
-bă martalogule, scrie, că îţi tăbăcesc curu
-nu
-dacă nu scrii, moare o pisicuţă
-am zis nu
-bine mă, nu scrie
-oricum nu scriam
-esti prost
-tot nu scriu


spre deosebire de ieri, azi nu am avut chef să scriu, d-asta a iesit un post atat de urat. dacă aveam chef să nu scriu, nu apărea nimic.

Niciun comentariu: