miercuri, 1 octombrie 2008

prost să fii noroc că eşti

dau în zoso să ajung celebru, clar.

bun. intru pe blogu' blogfatherului şi las un comentariu de bun simţ la postul ăsta
aşa arăta ultima frază atunci cînd l-am întrebat dacă postul respectiv a fost sponsorizat de vanghelie:


Asadar, intra pe teren Hurezeanu, se incalzeste pe margine Turcescu si alti capabili.
.

comentariu şters pe motiv de offside. ca să vedeţi ironia sorţii, tot el scria cu doar un post mai înainte următoarele :

Daca nu poti scrie corect in limba romana, nu poti scrie despre starea blogosferei romanesti.

Toata lumea isi da cu parerea si ma dor ochii de la pareri pertinente.




concluzii, cu liniuţă:

- unii nu recunosc cînd greşesc (cazul de faţă)
- alţii recunosc cînd greşesc. am avut şi eu o greşeală groasă. am scris "epruvete". un nene mi-a atras atenţia. nu i-am şters comentariul şi pe urmă am făcut corectura. am lăsat aşa şi mi-am cerut scuze îndurerat. postul e aici.

sunt deontolog, ce plm :D

Un comentariu:

Anonim spunea...

Am fost primu care l-a luat la misto pe chestia aia..dar s-a redresat omu si a sters comentariile. mare om.