miercuri, 8 octombrie 2008

sexy păpuşe

potrivit revistei escoaie, halle berry este cea mai secsi muiere din lume. eu cred că adriana lima o bate la fund. nu vă gîndiţi la show-uri lesbi, era o figură de stil prin care am vrut să subliniez superioritatea mumoasei brazilience. o femeie secsi trebuie să te facă să te gîndeşti la sex atunci cînd o vezi. cînd văd pe halle berry mă gîndesc la videoclipul thriller al lui michael jackson. nu sunt ipocrit. i-aş trage-o o dată, însă doar dacă m-ar ruga insistent. a, să nu uit, şi valentina lu' boureanu e cu cîteva clase peste ţigancă.

Un comentariu:

Anonim spunea...

numa mie mi se pare ca valentina pelinel e cam artificala :) ?
Cred ca dac-o dezbraci nu legi doua vorbe pana la urma..

oricum..io am un fetish asa cu fetele pe motocicleta, adica alea in costum care chiar merg cu motocicleta.ca-n videoclipu lu Shaggy - It wasn't me. Io propun un poll pe tema asta. sa ti-o fac de-un tzol.