sâmbătă, 14 februarie 2009

invierea pixelului

* pixelul meu a inviat din morţi. a fost în moarte clinică mai bine de două săptămâni şi îl credeam pierdut. mai mult, îmi era teamă că o să tragă după el în groapă şi alţi pixeli, cum auzisem de pe la lume. nu v-am spus până acum de moartea lui pentru că mă gândeam că o să mă judecaţi prea aspru acuzându-mă că eu l-am omorât.


* de ce instinctul sexual este numit "instinct primar", când cel mai important instinct este cel de conservare? vă ofer eu un răspuns de taximetrist - pentru că unele femei sunt criminale.

2 comentarii:

RR spunea...

Mi-am luat monitor frumos si de fata cu vanzatorul l-am desfacut si m-am incordat din toate puterile sa observ nenorocitu de Pixel Mort.Monitorul se face: Rosu,alb,verde,albastru- "ha!!! te-am prins.Nenea-nenea nu-l iau ca are un pixel mort".
Vanzatorul calm, impasibil da un telefon: "Ioana, articloul tzshpe detine un SUBPIXEL stricat"."de partea cealalta a firului nu disting decat "pixel mort?".
Vanzatorul o corecteaza pe nefericita Ioana: "Nu a murit nici un pixel, e vorba doar de un SUBPIXEL stricat".
Eu: "WTF ?!?!?!?!?". (Am lasat monitorul si am fugit).

Monstru Marin spunea...

deci si la pixelii ăştia e cu grade. dacă există subpixel şi pixel ar trebui să existe şi un pixel şef. dacă moare ăla e grav, cred că pleacă şi ceilalţi la înmormântare şi adio monitor :D