luni, 23 martie 2009

cantec

mi-am adus aminte cum ne-am cunoscut. pe raft, ca tine mai erau zeci
dar m-au fascinat privirea ta caldă şi ochii reci.
mi-ai zis că-ţi place la nebunie peştele cu ciuperci
şi că nu o să ne despărţim în veci,
iar la urmatoarea întalnire ţi-am adus ciocolată şi o floare în ghiveci.


mai ştii când ne plimbam prin padure şi mâncam castane seci,
iar eu iti ziceam, "mestecă uşor, puiule, să nu te îneci"?
pâna şi copacii se aplecau în faţa ta facând poteci
ne iubeam, şi timpul trecea uşor, ca pentru o pereche de melci


ce faci un izvor de inspiratie după ce îl seci?
îi cumperi o pungă de seminţe şi îl trimţi la meci.


p.s. da bă, e naspa ca poezie, dar iese un cantec misto :D

6 comentarii:

Anonim spunea...

mai bine sugi pula si pleci

Anonim spunea...

gay!

Monstru Marin spunea...

bine ca sunteti voi frumosi

RR spunea...

In aceasta lucrare, poetul incearca sa dezvaluie publicului sentimentele si trairile sale interioare cu ajutorul unei poezii cantate.El incearca sa atenueze usor sensibilitatea profunda si romantismul poemului apeland la un stil usor pamfletar. mai mult plasarea unor versuri oarecum ilogice nu este intamplatoare: prin aceasta autorul doreste ca cititorul sa nu isi concentreze atentia la actiunea poeziei, ci sa se integreze in starea generala de pura visare si indragostire in care poetul este invaluit...
(misto poezia) :-D

RR spunea...

Primele 2 comentarii mi se par geniale. daca ne lasau sa ne exprimam liber parerea si la scoala la ora de romana, cred ca aveam mult mai mai mult de castigat. gandeste-te ca anonim si congolezu l-ar fi comentat la fel pe eminescu. :-)

Monstru Marin spunea...

mi-a placut comentariul. cand lansez volumul as fi incantat sa-mi faci prefata :D