duminică, 22 martie 2009

oboseală

ştiaţi că există şi opusul fenomenului de oboseală acumulată? se cheamă "odihnă acumulată", şi a fost descopeirt de mine. noaptea trecută am dormit doar 5 ore. nu cred că am mai dormit atât de puţin în ultimii câţiva ani. m-am trezit excelent. de ce? pentru că aveam odihnă acumulată.

cred că oamenii au în burtă un fel de rezervor în care acumulează fie oboseală, fie odihnă. în burtă, pentru că acolo se găsesc toate chestiile importante. (de exemplu dragostea, care e foarte importantă, trece prin stomac. chiar şi eu, care sunt foarte important, am trecut prin burta lu' mami).

probabil aşa se explică şi faptul că ficatul doare la oboseală.

apropo de asta, un taximetrist povestea că a stat fără să doarmă şapte zile şi şapte nopţi. cică fugise din ţară prin anii 80' şi a traversa o pădure. ziua mergea, iar noaptea se căţăra în copaci, să nu-l mănânce animalurile. dar în copaci nu dormea, că nu e bufniţă să adoarmă pă cracă. trebuia să să ţină dă creci, să nu cază. cică pe urmă a dormit o săptămână. ca să se umple rezervorul, normal.

2 comentarii:

Anonim spunea...

Pfff... era prea tare povestea cu taxime(tristul). Merita mai mult de jumătate de post. M-ai dezamăgit!

RR spunea...

In sfarsit aflu cine a inventat redbulu'!
Eu daca nu dorm doua zile intai rad ca bouu din orice apoi simt cum imi vine sa omor fiinte dragi...
Povestea promitea sa fie de senzatie intr-adevar.