vineri, 29 mai 2009

formaţia mea preferată

dădui peste blogul trupei ecstasy. e o trupă formată din două fete. adică patru ţâţe. şi 6 găuri. au nişte voci in-con-fund-abile. cred că am greşit despărţirea, dar aţi prins ideea, mai ales că am si bolduit.

au pe blog şi un nr de tel. scrie deasupra lui: "vă rugăm să ne contactaţi". probabil sexual. există şi o listă cu fanii lor celebri: stefan banica jr., ion craciunescu, dinu maxer, lou bega, ţânţăreanu. chiar şi naţionala de rugby a româniei! cred că toţi ăştia le-au contactat.

interesantă este şi descrierea de la profilul trupei, lăsând la o parte faptul că au scris cu caps.

ALINA ESTE IN ZODIA GEMENI,OCHI NEGRI, ARE 1.75 SI 52 DE KG, 90/60/90 SI ESTE SATENA. II PLACE MUZICA HOUSE SI THALIA, CLUBURILE SI FOTBALUL-------- IOANA ESTE SCORPION, ARE 1.67, 49 DE KG, 90/60/90, SI ESTE BRUNETA CU OCHI VERZI. II PLACE,PE LINGA MUZICA TRUPEI ECSTASY, ROCK-UL. ADORA FILMELE CU JOHNNY DEEP,CALATORIILE PRIN TARA SI PRIN LUME SI FOTBALUL.

asta spune multe despre stilul abordat de trupă. sunt chiar toate informaţiile care i-ar putea interesa pe fani. au uitat să precizeze doar tariful. am o vagă impresie că e pe oră.

intraţi pe blog dacă vreţi să auziţi o melodie de-a lor. care e în engleză, ofcors.

7 comentarii:

Anonim spunea...

eu am intrat. şi m-am speriat :(
să vezi acuma ce o să se excite când o vadă cât le-a crescut traficul.

bartleby spunea...

:))
vai!
cata indecenta pe blogul tau :-<

RR spunea...

Observ ca nu e singurul caz de mediatizare a unor panarame penibile ca astea. Cred ca motivul pentru care cineva le scoate ca sa le faca de ras este ca Andreea Banica sau Crisitna rus sa para pe langa ele Celine Dion.

Anonim spunea...

Am orbit si mi-am pierdut auzul temporar. Simultan.
Daca mai obtin inca un concert la DD TV pentru ca le faci tu reclama?

jimerino spunea...

la meciuri mai imoprtante le gasesti protapite la o masa in sports. isi fac poze. transexuali ca toti transexualii.

Alezy spunea...

eu ti-as recomanda sa mai numeri odata gaurile =))) :))) hai ca-i buna

Anonim spunea...

Inainte sa vorbesti de fetele astea mai bine uita-te putin in oglinda ca arati ca moartea-n vacantza..de aici si frustrarile care le ai fata de niste fete la care nu ai cum sa ajungi..saracul de tine
Ps- Spitalul 9 scrie pe tine!