duminică, 31 mai 2009

politică lol

mă uitam pe realitatea la nişte spoturi electorale. primul era la psd. apărea o fetiţă cu trei trandafiri în mână, făcea doi paşi şi gata. m-a emoţionat profund. ce legătură logică are o copiliţă cu nişte moşi zbârciţi, graşi, cu jeep, îmbălsămaţi, cu păr mare în nas şi cu miros de ceară? mie mi-a transmis ideea de pedofilie. care este atât de vestică! deci ăştia or să facă treabă în parlamentul european!

nasicornii ăia de la pdl marşează pe ideea de familie. dar nu familia românească tipică, ci modelu' americănesc. adică, în loc să apară un tată beţiv, o mamă curvă şi doi copii rupţi în cur şi cu muci la nas, apar nişte omuleţi bine spălaţi şi pieptănaţi care-şi arată dinţii de parcă ar fi la stomatolog.

mai era un spot cu stolojan. era el într-un lan de grâu şi strângea în pumn nişte ţărână. cât mesaj! cât suc! câtă substanţă! câtă pastă! ceva dă nu s-a pomenit. ăla care a făcut campania probabil că tocmai citise ionu' lu' rebreanu. când i-am văzut faţa lui stolo m-am gândit că a ieşit din mormânt, iar ţărâna pe care o ţinea în mână era râcâită cu unghiile de pe pereţii gropii.

4 comentarii:

bartleby spunea...

ultimul fragment scârţâie

Monstru Marin spunea...

da, scârţâie uşa de la cavoul lui stolojan

Anonim spunea...

Hai ca esti culmea :))
Daca vrei, o sa avem o discutie despre marketing politic si cum nu se pricep politienii nostri deloc la asta. Si despre cum platesc scump campanii ieftine.
De genul celei pe care o are PNL: "In familie". Noi si Mafia :)

Anonim spunea...

eu am votat cu prm. din ambitie. si bine ca s-a dus vadim acolo sa-i innebuneasca pe europeni de cap, asa le-a trebuit daca i-au pus pe romani sa voteze. mi-a fost jena ca era si gigi langa el. dar m-am gandit ca daca scriu (iar) muie pe buletinu de vot mi-l anuleaza (iar). nu ma semnez, mi-e rusine.