miercuri, 6 mai 2009

grrrrrrrrrrrrr

e prin pantelimon o maşinuţă urlătoare care anunţă un târg al producătorilor români de îmbrăcăminte şi încălţăminte. mă disperă. mă seacă. mă goleşte de sevă. "...vino şi tu la patinoarul flamarolpol..". i-aş împuşca în genunchi. i-aş biciui până la sânge, apoi i-aş da cu miere şi i-aş arunca în centrul unui câmp de ciulini înfloriţi plini de albine. sau i-aş dezbrăca şi i-aş lega cu scoci de maşină, iar apoi i-aş plimba prin tot oraşul. cred că ma apuc să colectez molii, le înfomezez bine, şi apoi le eliberez la târg. nu se mai poate!

8 comentarii:

ubee spunea...

si pe mine ma seaca rau masinuta aia

bartleby spunea...

wow ! unde ai poze? multe poze cu tine...?!

Monstru Marin spunea...

@ ubee: poate ne strângem mai mulţi voinici şi mergem să-i omorâm cu pietre.


@ bartleby: rofl

Anonim spunea...

eu as vrea un ciorap de la tine, dar asa, mai vechi... :*

Monstru Marin spunea...

îţi dau, dar să nu ţi-l pui pe faţă :D

bartleby spunea...

păcat...nimeni nu se mai osteneşte..

Monstru Marin spunea...

hai, nu fi supi! m-ai luat prea brusc. eu sunt timid.

Anonim spunea...

stiu masinuta. eu de curand mi-am mutat putin domiciliul...langa cinema gloria...si mereu o iau cu masina (da, ma laud ca am una cu 4 roti) spre muncii nimeresc in spatele masinutei aleia enervante...20 la ora, daewoo dumas, ala care nu poate sa ia curba cu viteza ca se rastoarna... panfil nu trebuie decat sa-i de un branci discret si pica fara drept de apel ... de la vlad