duminică, 24 mai 2009

tricou cu dragon

mi-am luat tricou cu dragon. e de cocalar. şi îl port. mwahahaha. am făcut şi o melodie.


sunt un mare barosan
unicat si nambăr uan
ca mi-am luat un şprei avon
şi un tricou cu dragon.

fanii urlă în peluză
parc-ar fi muşcaţi de buză
când eu intru pe gazon
in tricoul cu dragon

arăt intr-un mare fel
zici că sunt fotomodel
când bag gelu' în breton
şi-am tricoul cu dragon

merg agale pe potecă
cand mă duc la discotecă
îmbrăcat în papion
şi-n tricoul cu dragon

mă îmbrac mereu în trend
fiindcă sunt băiat potent
e la modă-n "Hexagon"
să ai tricou cu dragon

nu fac niciun compromis
tot ce fac eu e de vis
sub dacie am neon
şi port tricou cu dragon

valoarea mea este netă
vă scriu pe tablă cu cretă
doar cine e avorton
n-are tricou cu dragon

atunci când m-apuc să cânt
morţii iese dân pământ
toţi zice că sunt afon
dar am tricou cu dragon

de când eram bebeluş
făceam sex oral la duş
beam vinul din biberon,
şi-aveam pampers cu dragon

să-ţi arăt creierii mei
jucăm şi şah dacă vrei
eu sunt rege, tu pion
că n-ai tricou cu dragon

6 comentarii:

Anonim spunea...

geniala !

RR spunea...

e "da mare efect". Eu zic sa iei legatura cu "Dan Bursuc Production" si sa te bagi pe treaba.iti mai trebuie doar un nume sugestiv.la ce te-ai gandit?

RR spunea...

"Marin Copilu' Oceanului"?

Anonim spunea...

Deci la asta asortai tu rucsacul meu. Urat!

carmen spunea...

Un nou pamant-Eckhart Tolle :)

bartleby spunea...

ce retardaaat esti!
e clar - canti manele la betie!