miercuri, 21 octombrie 2009

vasile turcu şi-a tras damas, EXCLUSIV

scriam aici despre o masinuta urlătoare care ma scotea din minti. (cam aşa arată) ei bine, ea a revenit. azi traversam strada şi am auzit-o venind. m-am oprit şi m-am gândit că ar fi mişto să le arunc cu fecale umede de câine în parbriz.

dar n-am făcut asta, pentru că sunt un domn. în schimb, m-am pus în faţa maşinii. dar nu cum se pune superman în faţa trenului. maşina mergea cu cel mult 20 km la ora. şoferul a oprit. semăna leit cu vasile turcu. la început am crezut că e chiar el. mă gândeam că şi-a luat un nou job pentru a plăti salariile de la dinamo. nu l-am luat de guler, pentru că purta maiou. ( pe dedesupt, evident, că e octombrie :D).

i-am zis ce mă doare. mi-a zis că el nu face altceva decât să-şi câştige pâinea. trebuie să mănâncă şi gura lui ceva, că doar la tăţ ni-i foame.

concluzia: sunt un domn.

Niciun comentariu: