duminică, 21 martie 2010

primăvara, anotimpul în care oamenii fac pipi

capitolul I - pipiul

eram în parcul titan. ce-i vine omului să facă, în natură, într-o superbă zi de primăvară? în afară de plimbat câine, pisică, gagică, sau alte animaluri. sau de făcut mici şi aruncat ambalaje pe iarba proaspăt răsărită. răspunsul vine din interior. nimic nu se compară cu un pipi sau cu un caca în natură.

o mamă şi-a pişat fetiţa chiar lângă banca pe care stătea. i-am văzut ruşinica. nu mă uitam ca obsedatu', că am mai văzut păsărică de cîteva ori. în reviste, la televizor, sau la unii pe faţă. pur şi simplu nu mi-a scăpat din vedere scena.

eram cu hindus. şi a vrut să facă şi el un pipi. dar nu cu scop de entertainment. chiar îl trecea. evident, nu putea să facă lângă bancă. e om mare.

s-a dus la un wc ecologic. era cineva înăuntru. aştepta să se elibereze. pândea buda cum îşi pândeşte veveriţa prada. pînă să se mişte el, o blondă creaţă i-a luat-o înainte. apoi un moş. exact cum vă spuneam mai sus, primăvara te imbie la astfel de lucruri.

capitolul II - diverse

undeva, pe un deluşor, nişte tipe celulitice stăteau pe cearşaf la bronzat! în martie!!!! în parc!!! incredibil!!!! dublu incredibil!!! picant!!!! la pachet!!!!

am revăzut-o pe tipa cu dihor alb! ieşise cu animalul la plimbare. exact ce vă spuneam şi în debutul capitolului I. bă da ce ochi avea dihania. rubine, tată, rubine!.

Niciun comentariu: