vineri, 9 mai 2008

blog de printesa

credeati ca nu exista printese de pe hi5 care au blog? naivilor!
pff o zi de tot cacatu si ieri si azi, mai mult ce as putea sa spun... sa incepem cu ce sa intamplat ieri. Ajung la scoala, in tranvai aglomeratie stare naspa frigutz afara eu destul de despuiata :-ss bbrrr....la scoala abureala maxima si foarte multa galagie ( din cauza k ne renoveaza liceu ) acum s-au gasit chiar knd mai e o luna de scoala sa ne faca si ei liceu... si taman acum cand termin eu clasa a 12a. Am stat 2 ore degeaba, profii nu au venit X( daca stiam mai dormeam si eu mai mult ~x( stau afara pe banci fumez... mi se termina tigarile plina de nervi si fara bani incep sa caut tigari, nimeni numai avea, nervii ne cuprind pe toti :)) ne hotaram k ultima ora sa stam afara ( adica ora de romana ) pe banci desi nu aveam tigari, era placut afara, face doamna prezenta noi la geam urlam k eram prezenti dar stateam la o gura de aer :P. Ne asezam din nou pe banci, tot nu am facut rost de tigari :( ... ma rog de un prieten sa vina sa ma duca si pe mine cu masina pana la victoriei unde aveam programare la unghii. Vine prietenul nostru cu masina si cu tigari :X noi toti gramada pe el :X aline te iubim :X .. ma duce asta la victoriei .. acolo alti nervi k eu aveam programare dar a bagato pe alta in locu meu .. nu pot sa cred in ce tara traim ..plm dupa aia nervi si iar nervi m'am enervat ca sa uitat una care nu o inghit la mine dar m'am abtinutam eroic... am fost la meditatii, imi era somn ma durea capu ... am venit acasa... am mancat ... am iesit afara .... plm restu zic mai tarziu ca acum mie lene am scris prea mult

Niciun comentariu: