vineri, 9 mai 2008

scris

a trecut o saptamana de la campionatul national de skandenberg. m-am gandit sa va povestesc impresiile adunate.

plecat de acasa la 8, intalnit cu ionut, traversat parc prin ploaie. daca as continua in stilul asta ar fi prea idiomatic. mi-a venit cuvantul in minte si nu puteam sa nu-l scriu. luati-l ca pe o metafora.

am ajuns acolo. la casa de cultura a studentilor.
m-am cantarit. eram slab ca un ogar. am intrat la categoria 85 de kg. daca va intrebati ce am cautat la un concurs de skandenberg, o sa va dau un indiciu: e mic, verde si are picioarele in spate.

cantarul a fost la 9 jumate dimineata, eu am intrat in concurs a 9 jumate seara. inainte sa ma urc pe scena am facut pipi. pipi cald si galben. aveam emotii. pe holisorul care ducea spre bale statea intinsa o borâturică. avea cam 20 de centimetri patrati. probabil un concurent nu s-a incadrat in categorie si a facut un gest disperat. sau poate ca boratura era mai veche. aceasta enigma va ramane nedezlegata.

m-am suit pe scena. am tras aer in plamani si am scos pieptul in faţă ca sa le arat ca sunt un dur.

am luat pudra alba antialunecoasa in maini si am inceput sa aplaud pentru a indeparta excesul.
m-am dus la masa. nici n-am ajuns bine acolo, ca adversarul m-a rapus. n-am inteles nimic. am crezut ca e o eroare in script. mai aveam o sansa.

am intalnit al doilea oponent. lupta stransa. il dominam categoric. a vrut sa dea drumu la mana pentru ca ii era imposibil sa ma pună. eu nu am vrut sa-l las sa scape. am incercat ceva riscant. idiot de riscant. asa am pierdut. la anu o sa ma duc pregatit. o sa le mananc ficatii.

la eveniment a fost prezent si un tip poreclit nebunu'. un gras simpatic la 130 de kg. omu avea caterinca in interior. in sala era un pian.
nebunu' s-a dus la pian si a interpretat un jazz de toata frumusetea. era ceva gen: "uab ba du ba bara pam pam subi du ba fgsfglk sgksfg gfkglfserhs hkssd", si mai departe nu am retinut.
tot nebunu' vroia sa infiinteze partidul de skandenberg, singurul partid si de stanga si de dreapta. gluma minora, dar creste ea!


unu dintre badigarzi, badigarzi, badigarzi era mai inalt decat mine. u don't see that often.

nu pot sa ma abitin si va bag o piesă care imi place acum.



daca gasiti greseli de orice fel, ignorati-le. mi-e somn.

Niciun comentariu: