luni, 9 februarie 2009

aş fi putut fi mezel

mă întorceam cu ionuţ şi cu bică de la un antrenament de skandenberg. maşina era a lui bică. la volan era tot el. un astra clasic 2 ne-a tăiat faţa. bică l-a depăşit şi i-a dat un claxon d-ăla gen: "bă nene, eşti cu capu'?".

înainte să facă asta, nu s-a complicat să vadă ce pasageri erau în maşină. opelu' ne-a depăşit şi a pus frână în faţa noastră. înăuntru sălăşluiau vreo 4 cocalari. poate mai mulţi, poate mai puţini, dar era noapte iar ei erau atât de bronzaţi încât îţi dădeau impresia că maşina are geamuri fumurii.

i-am ocolit şi am mers mai departe. au venit după noi. pe geamul opelului, unul dintre indieni zâmbea inocent cu un cuţit în mână, desenând optuleţe prin aer. vroiau să ne buşească. cu talentul şi priceperea lui bică am reuşit să evităm contactul. ei tot încercau să ne oprească. şi aşa a început o frumoasă urmărire ca în filme. era să facem o grămadă de accidente. lucru absolut firesc în condiţiile în care mergeam cu 100 la ora pe străduţe înguste, nu dădeam prioritate şi treceam pe roşu. ei erau tot în coada noastră, ca elasticul de păr.

pe o străduţă, o maşină staţiona aşteptând ca un nene de pe margine să ridice o barieră pentru a putea parca. a trebuit să aşteptăm, că doar nu puteam sări peste. indienii erau în spatele nostru. unu a coborât. am blocat uşile. pipiul nu a fost niciodată mai cald şi mai galben. a început să bată cu pumnu' în geam: "dăschide, hau, hau, să moară, să facă, vă tai pă burtă!".

între timp, maşina din faţă parcase. am continuat alergarea. scopul era să găsim un poliţist. în cele din urmă l-am găsit. era între romană şi universitate. dirija traficul. ne-am dus la el. "nenea, ne aleargă nişte cuţitari, vor să ne sculpteze". "mda, bine, staţi pe margine că trece preşedintele". răspunsul lui m-a intrigat şi m-a întristat. adică băse e mai important ca mine?

a trecut băsescu. şăpcăliosu' ne-a întrebat dacă am reţinut numărul. nu îl reţinusem. am plecat. cocalarii văzuseră că ne-am oprit la poliţai şi nu ne-au mai urmărit.

fanii mei se vor întreba de ce am fugit. nici eu, şi nici bică sau ionuţ nu eram nişte oameni mărunţei. din contră. fiecare dintre noi mai ridicase un fier şi mai cărase o sacosă la viaţa lui. adică, în luptă dreaptă şi cinstită, probabil i-am fi rupt. dar ei aveau cuţite, săbii, pistoale, halebarde, suliţe, topoare, arbalete, steluţe ninja, drujbe şi praştii. ba nu, vă mint, halebarde nu aveau.

ideea e că tiganii nu aveau nimic de pierdut. noi aveam multe de câştigat cu fuga: o viaţă, un ipod de 80 de gb, o excursie pentru două persoane în tenerife, sau chiar un autoturism de teren. plus că în final puteam participa la extragerea finală cu premii în bani.

7 comentarii:

Anonim spunea...

da, a meritat asteptarea
l-am trezit pe ala micu' de atita ris (se pare ca risul se propaga prin plamini direct la urechea lui BB)

Monstru Marin spunea...

ma bucur. pupici bebelui. să crească mare ca mine şi deştept ca maică-sa!

Anonim spunea...

Am ras in hohote, de doua ori chiar. :)

Anonim spunea...

shuriken le zice, lol

Anonim spunea...

a, cred ca ai fi fost un mezel bun :>

RR spunea...

si eu am ras la greu; dupa ce mi-am amintit ca mi s-au intamplat si mie faze asemanatoare am stat si m-am gandit ca n-ar strica sa importam niste bande de skin heads supravegheate "neoficial" de politie.

Monstru Marin spunea...

@PureVanity: da, aş fi fost un mezel bun - salam de biscuiţi :X

@Anonim şi scufitzu: şi eu am râs :D