miercuri, 11 martie 2009

gunoaie comestibile

cum stăteam eu aşa, scărpinându-mă cu călcâiul la ceafă, mi-a venit o idee care ar putea rezolva două dintre marile probleme ale planetei. dacă ar inventa cineva gunoaie comestibile? nu ne-am mai gândi la poluare şi la foametea din africa. astfel, dacă ai arunca un ambalaj pe stradă, nu te-ar mai bate pe umăr un cetăţean cu spirit civic să îţi sugereze că gestul tău e deplasat, ci din contră, te-ar ruga să i-l dai lui pentru că e lesinat de foame.

gunoiul de la blocuri ar urma să fie luat cu maşina de pâine şi dus la cantinele pentru amărâţi.

si s-ar inventa ciocolata cu ambalaj de vanilie.

Un comentariu:

RR spunea...

Aha...intuiam eu ca intre faza actuala si cea a "produsului verde" (http://www.imdb.com/title/tt0070723/ trebuie sa vedeti filmul asta obligatoriu
!) trebuie sa ma exista una: ce a gunoaielor comestibile; desi aici intrevad o mica problema: Nu mi-ar pica rau la stomac ca dupa ce beau o bere sa halesc o sticla cu gust de castravete?