luni, 4 mai 2009

eu, freud, ăştia

ma uitam la cuvintele în urma cărora oamenii ajung pe blogul meu de pe google. cineva căuta "femeile sunt ca merele". m-am mirat puţin. stiam că scrisesem un post cu numele ăla. şi am căutat şi eu pe google, să văd ce apare. pînă la urmă am găsit nişte rânduri ale lui Freud, care semănau cu ce am scris eu.


“Femeile sunt precum merele neculese. Cele mai bune sunt in varful pomului.
Majoritatea barbatilor nu vor sa se intinda dupa cele bune fiindca se tem
sa nu cada si sa se raneasca. Prefera, in schimb, merele cazute pe jos,
care nu sunt la fel de bune, dar usor de luat.
Merele din varful pomului se gandesc ca este ceva in neregula cu ele, cand,
de fapt, sunt extraordinare.
Trebuie numai sa astepte sa apara barbatul potrivit, care sa fie suficient
de curajos sa urce pana in varful pomului.” Sigmund Freud


eu ştiam că sunt genial, asta n-a făcut decât să-mi confirme. am mai păţit la fel şi în tinereţe, cu cioran. omg! omg! omg! crăp dă dăştept ce sunt.

3 comentarii:

Anonim spunea...

Sau ai idei, dar nu ai acumulari. Esti ca Eliade in tinerete, el si-ar fi dorit sa scrie exact ce citea in Papini. Frustrari adolescentine, dear.

Anonim spunea...

Ca incurajare, asta e prima faza a creatiei. Depinde de tine daca (mai) poti.

Monstru Marin spunea...

nici nu bănuieşti câte acumulări am. când transpir zici că sunt lac de acumulare. sunt în tinereţe cum era eliade la bătrâneţe, iar la bătrâneţe o să fiu senil şi pişat pe mine.

btw, există două tipuri de oameni: ăia care gândesc, şi ăia care acumulează ce gândesc ceilalţi.

eliade e peşti, therefore eliade sux ass.