miercuri, 29 iulie 2009

formaţia mea preferată nu mă iubeşte

când nu aveam eu ce face, scriam despre nişte intelectuale care prin transpiraţia subraţului şi a frunţii lor au reuşit să răzbească în viaţă. fără compromisuri. fără să înghită.

acum, centura contraatacă. uitaţi ce comentariu am primit, de la ele probabil:

Inainte sa vorbesti de fetele astea mai bine uita-te putin in oglinda ca arati ca moartea-n vacantza..de aici si frustrarile care le ai fata de niste fete la care nu ai cum sa ajungi..saracul de tine
Ps- Spitalul 9 scrie pe tine!

acum aţi înţeles cum au apărut frustrările care le am?

probabil că formaţia mea preferată a citit postul mai demult, dar abia acum a putut să-mi răspundă. e greu să legi cuvinte. nu le zic cine e cazu' acuzativ şi ce vrea el de la dânsele, că mi-e teamă să nu mă întrebe ce maşină are respectivul.

au stat, s-au gândit, şi până la urmă cred că i-au dat 50 dă mii unui elev de clasa a patra să le scrie un răspuns care să mă doară. cred că aşa se explică şi duritatea expresiei prin care au vrut să mă jignească. moartea în vacanţă, auzi. sunt devastat.

nişte fete la care n-am cum să ajung? hai zi să faci poc! iau tramvaiul 55 câteva staţii şi mă lasă chiar pe mătăsari. next mission?

nu e sigur că răspunsul e primit de la ele. e posibil să fi intervenit o prinţesă în apărarea lor, care o fi ajuns la mine pe blog din google căutând: "unde ie barbaţi cu bani", "lyrics fata mea e împărat", "dacă doar o sug rămîn gravidă", "parfumuri originale la 20 ron", "adresa de haifaiv alu Acuzat de Talent".

5 comentarii:

RR spunea...

noi nu mai traim in Romania. suntem trupa de pitici pe sarma din spectacolu' lu' Magda Ciumac si a lu' Plapcianu. Fiindca nu mai e mult pana ce Dan Diaconescu va fi misnistrul culturii si se va renunta la cartea de identitate in favoarea contului de hi5, aplauze lu' domnu' pitic monstru marin care lupta cu pana lu' dumnealui impotriva acestor atrocitati.

Anonim spunea...

Esti grozav! :))...hai ca ti-ai revenit.Am ras in hohote. Pe urma am citit ultima parte si am ras iar.
Eu nu inteleg faza cu spitalul noua. Adica..daca nu iti plac tiristele ratate reciclate in dame de lux trebuie sa fii nebun? Cine ar refuza asemenea printese dulci si finute, cu talent si imbracate de la Dolce & Babana?

Anonim spunea...

Auzi, bine totusi ca nu au scris "niste fete care nu ai cum sa ajungi la ele". Potential exista :))

gigi66 spunea...

saracule

marius spunea...

noroc ca esti tu bogat jiji66 :))) nici pe matasari nu au succes alea :)