miercuri, 5 august 2009

t nâ nâ nâ nâ

* în metrou era o femie cu sfârcu' ţâţii ieşit afară. evadase din sutien, dragul de el. era mic şi roz, ca năsucul unui motan. sau ca un hamster nou născut. mă gândeam să ma duc să-i zic, dar poate şi-l scosese intenţionat, să mai ia şi el puţin aer.

* un betiv către alt beţiv: "bă, poţi să-i iei omului orice, dar nu-i lua viaţa. pentru că viaţa n-ai cum să i-o dai inapoi". corect nene. eu mă supăr şi când îmi ia bou de fratemiu câte un tricou. dacă mi-ar lua viaţa cred că l-aş bate de s-ar căca pe el. sau, ar putea să-mi ia viaţa, dar să mi-o ia fără să ştiu, să o folosească şi el puţin şi apoi să o pună la loc până mă prind eu. mai nasol ar fi să mi-o aducă înapoi pătată, lărgită, buşită, ruptă sau murdară.

* am auzit o înjurătură groaznică. mai puternică şi decât: "arăţi ca moartea-n vacanţă". "poate te tai pă burtă şi mă cac în tine". omg.

Niciun comentariu: